Brunner Csaba (2021) Az autóipari szereplők marketingstratégiájának bemutatása és a koronavírus-járvány piacra gyakorolt hatásainak vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Brunner-Csaba_r5ri19.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az autóipar sajátos marketingstratégiájának bemutatása, ezen felül pedig a koronavírus okozta (kényszer)változások bemutatása. A dolgozat célja bemutatni, hogy hogyan változtak meg a fogyasztói magatartások a vírus hatására, illetve milyen jövő előtt áll az autóipar. Az autóipar általános marketingjének alapos vizsgálata, illetve az elvégzett kutatások próbálják bemutatni azokat a dolgokat, amik általánosságban igazak az egész iparágra, majd az kerül bemutatásra, hogy ezeket a dolgokat hogyan változtatta meg a koronavírus és az ehhez kapcsolódó korlátozások.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | autóipar, gépjármű, koronavírus-járvány (COVID-19), magyar autópiac, marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 08:33 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 08:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |