A digitális média használata az Y és a Z generáció körében

Bartus Fatime (2021) A digitális média használata az Y és a Z generáció körében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat.pdf] PDF
szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Absztrakt (kivonat)

A digitális média megkerülhetetlen szerepet tölt be a mindennapjainkban, különös tekintettel az Y és a Z generáció tagjaira, hiszen ezen generációk tagjai már az információs társadalomba születtek bele. Nem ismerik az internet nélküli közeget. Dolgozatomban azt vizsgálom, hogy miként használják a digitális média eszközeit, valamint, hogy milyen médiahasználati szokásokkal rendelkeznek. A Y és a Z generáció tagjai "digitális bennszülöttek" a digitális eszközhasználatában, illetve a médiafogyasztást illetően is eltérések mutathatók ki közöttük. Az esetleg eltéréseket a szakirodalmi áttekintés mellett, egy primer kutatással is vizsgálom.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Bajomi-Lázár Péter
Belső
főiskolai tanár; Kommunikáció Tanszék; KKK
Szabóné Nagy Judit
Külső
Mestertanár; Kommunikáció Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális média, szocializációs közeg, újmédia, Y generáció, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 08:33
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 08:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet