Bartus Fatime (2021) A digitális média használata az Y és a Z generáció körében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
Absztrakt (kivonat)
A digitális média megkerülhetetlen szerepet tölt be a mindennapjainkban, különös tekintettel az Y és a Z generáció tagjaira, hiszen ezen generációk tagjai már az információs társadalomba születtek bele. Nem ismerik az internet nélküli közeget. Dolgozatomban azt vizsgálom, hogy miként használják a digitális média eszközeit, valamint, hogy milyen médiahasználati szokásokkal rendelkeznek. A Y és a Z generáció tagjai "digitális bennszülöttek" a digitális eszközhasználatában, illetve a médiafogyasztást illetően is eltérések mutathatók ki közöttük. Az esetleg eltéréseket a szakirodalmi áttekintés mellett, egy primer kutatással is vizsgálom.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális média, szocializációs közeg, újmédia, Y generáció, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 08:33 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 08:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |