Adorján Bence Gergő (2021) A kríziskommunikáció szerepe a bankszektorban a COVID-19 világjárvány tükrében. Faculty of International Management and Business.
![]() |
PDF
BGE_KKK_Marketing_Mester_AdorjanBenceGergo_Szakdolgozat2021_FIN.pdf Hozzáférés joga: Repository staff only until 2031. May 16.. Download (1MB) |
![]() |
PDF
BGE_KKK_Marketing_Mester_AdorjánBenceGergo_BizalmasBGE_2021.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (345kB) |
Abstract
Szakdolgozatom témájául a 2019-ben kezdődött – és az azóta világjárvánnyá eszkalálódott - koronavírus pandémia első hullámát választottam, azon belül a kríziskommunikáció relevanciájára összepontosítottam, a bankszektorra fókuszálva. Kutatásom során arra kerestem a választ, hogy a koronavírus-járvány első hulláma során a kríziskommunikációt tekintve mire törekedtek a bankok, a kommunikációt miképp érzékelték az ügyfelek, továbbá mennyire voltak megelégedve az alkalmazott kommunikációval. Célom az volt, hogy részletesen megvizsgáljam, elemezzem ezen tényezőket, továbbá a megfelelő konzekvenciát levonjam. Primer kutatásom két vizsgálati módszert foglalt magába: először kvalitatív vizsgálatra került sor a mélyinterjú módszerével, majd online megkérdezést végeztem el.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Supervisors
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | bank, bankválság, globális válság, kommunikáció, koronavírus-járvány (COVID-19) |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2021. Sep. 22. 08:32 |
Last Modified: | 2022. Jun. 27. 12:42 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |