Adorján Bence Gergő (2021) A kríziskommunikáció szerepe a bankszektorban a COVID-19 világjárvány tükrében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
BGE_KKK_Marketing_Mester_AdorjanBenceGergo_Szakdolgozat2021_FIN.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2031. Május 16.. Download (1MB) |
|
PDF
BGE_KKK_Marketing_Mester_AdorjánBenceGergo_BizalmasBGE_2021.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (345kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témájául a 2019-ben kezdődött – és az azóta világjárvánnyá eszkalálódott - koronavírus pandémia első hullámát választottam, azon belül a kríziskommunikáció relevanciájára összepontosítottam, a bankszektorra fókuszálva. Kutatásom során arra kerestem a választ, hogy a koronavírus-járvány első hulláma során a kríziskommunikációt tekintve mire törekedtek a bankok, a kommunikációt miképp érzékelték az ügyfelek, továbbá mennyire voltak megelégedve az alkalmazott kommunikációval. Célom az volt, hogy részletesen megvizsgáljam, elemezzem ezen tényezőket, továbbá a megfelelő konzekvenciát levonjam. Primer kutatásom két vizsgálati módszert foglalt magába: először kvalitatív vizsgálatra került sor a mélyinterjú módszerével, majd online megkérdezést végeztem el.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | bank, bankválság, globális válság, kommunikáció, koronavírus-járvány (COVID-19) |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 08:32 |
Utolsó módosítás: | 2022. Jún. 27. 12:42 |
Actions (login required)
Tétel nézet |