Fogyasztói szokások a Fast Fashion világában: Az Inditex vállalat bemutatása és a Fast Fashion fogyasztói szokások elemzése az Inditex üzletekben történő vásárlásokon keresztül

Feke Brigitta (2021) Fogyasztói szokások a Fast Fashion világában: Az Inditex vállalat bemutatása és a Fast Fashion fogyasztói szokások elemzése az Inditex üzletekben történő vásárlásokon keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Feke Brigitta - Fogyasztói szokások a Fast Fashion világában BGE.pdf] PDF
Feke Brigitta - Fogyasztói szokások a Fast Fashion világában BGE.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom a fast fashion, mint jelenség fogyasztói szokásait vizsgálja a hazánkban is kedvelt spanyol vállalat, az Inditex üzleteiben történő vásárlásokon keresztül. A tanulmány két részből, primer, illetve szekunder kutatásból épül fel. A dolgozat a fast fashion témakörön belül az Inditex vállalati tevékenységét helyezi középpontjába. Az elemzésben először a fast fashiont mutatom be, kezdve az iparág elterjedésével a piacon, a jelenlegi helyzetével, annak működésével, illetve kitérek a manapság negatív színben feltüntetett divatipar ökotörekvéseire is. Ezt követően az Inditex cégtörténetére, vállalati tevékenységére, és a cég magyarországi jelenlétére helyeződik a hangsúly. Kutatásomban bemutatom, hogy az egykor még kisvállalkozásként működő cég hogyan nőtte ki magát globális szintűre, illetve ismertetem az Inditex által használt marketingeszközöket is. Emellett részletezem az általam végzett primer kutatás eredményeit, illetve az ez alapján levont következtetéseket, majd összegzem, hogy a megfogalmazott hipotéziseim mennyiben bizonyultak igaznak, illetve mik volnának a javaslataim. Dolgozatommal célom bemutatni a hazai fast fashion fogyasztói szokásokat az Inditex üzletekben történő vásárlásokon keresztül.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Totth Gedeon
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: divat, fenntarthatóság, fogyasztói szokások, fogyasztói társadalom, Inditex, vásárlás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 08:32
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 08:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet