Alternatív dohányzási szokások, Iqos-HEETS használata napjainkban, fogyasztói magatartás

Drávucz Klaudia Ágnes (2021) Alternatív dohányzási szokások, Iqos-HEETS használata napjainkban, fogyasztói magatartás. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Záródolgozat.pdf] PDF
Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témájának az Alternatív dohányzási lehetőségeket választottam, ezen belül is bővebben kitérve a Philip Morris Kft. által forgalmazott Iqos termékek utóbbi éveiben mutatkozott sikerére fókuszálva.  Témaválasztásom azért esett a Philip Morris Kft. termékeire, mert a cég a piac egyik vezető vállalataként van számon tartva. Célkitűzéseik közé tartozik egy élhetőbb, fenntarthatóbb, füstmentes jövő megteremtése a következő generációk számára. A témaválasztásomban szintén befolyásoló tényező volt, hogy dohányzó fiatalként megoldásokat találjak a környezettudatosabb, füstmentes életmódra. Ezen kívül témaválasztásomban motivált, hogy jobban bele lássak egy nagyvállalat működésébe, illetve hogy hiteles információkkal tudjam alátámasztani hipotéziseimet. Záródolgozatomban az alternatív dohányzási feltételekhez és Iqos használathoz kapcsolódó fogalmak után szeretném több oldalról is bemutatni az Iqos használók célcsoportját, előnyeit, hátrányait, illetve ismertetném primer kutatásomat és elkészítésének körülményeit. Fontos volt számomra, hogy átfogó képet kapjak a választott témával kapcsolatban, hiszen hipotézisként azt állítom, a fiatalabb korosztály számára sokkal népszerűbbek az alternatív dohányzási lehetőségek – leginkább a Philip Morris terméke, az Iqos. Ebből következik, hogy az idősebb korosztály, akik közel 10, 20, 30 éve dohányoznak, nem fognak alternatív dohányzási lehetőségeket keresni, illetve ezekre váltani. Célom, hogy dolgozatom végére érvekkel, internetes kérdőíves kutatással, hiteles információkkal alátámasztva ismertessem hipotézisem realitását.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: adatgyűjtés, cégműködés, fogyasztói igények, fogyasztói magatartás, Philip Morris Magyarország Kft
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 08:32
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 08:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet