Boros Péter (2021) A Red Bull megjelenése a kereskedelemben. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Boros Péter projektmunka-Red Bull.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomat a Red Bull szerepéről, helyzetéről írtam a kereskedelemben. Primer és szekunder kutatásokat végeztem el, hogy jobban utána tudjak járni ennek a témának, illetve a saját tapasztalataimat is felhasználtam, mert a Red Bullnál töltöttem a gyakorlatomat. Interjút készítettem Takács Ákossal, a cég marketing igazgatójával amiből szintén rengeteg információt tudtam leszűrni. Készítettem egy kérdőívet is, melyből a fogyasztók igényeit és véleményét tudtam meg, ami a legfontosabb feedback, hisz a fogyasztó az aki miatt a termék a piacon tud lenni. Célom a márka megismerése és bemutatása volt, illetve ezen piaci szegmens körüljárása. Dolgozatom befejeztével sikerült rengeteg információhoz jutnom a céggel és a kereskedelemmel kapcsolatban
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | energiaital, kereskedelem, marketing, Red Bull, sales |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 08:32 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 08:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |