Fodor Máté (2021) Vállalati marketing és kommunikációs stratégiák Magyarországon a környezeti fenntarthatósági verseny tükrében a Tracon Budapest Kft. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Vállalati marketing és kommunikációs stratégiák.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (58kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom célja a Tracon Budapest Kft. vállalat tevékenységén keresztül áttekinteni a magyar piaci szféra működését. A vizsgálat ezen belül is a fenntarthatóság és a környezetvédelem vállalati versenyképességben betöltött szerepére fókuszál. Kiemelt célom a kommunikációs- és marketing stratégiák elemzése révén válaszolni arra a kérdésre, hogy a környezettudatosság mennyiben van jelen a piacon. Milyen módokon integrálják a cégek a fenntarthatóság üzeneteit működési elveikbe, s mennyire sikeresen tudják megszólítani a fogyasztókat. Fontos-e tehát a környezetvédelem, s ha igen, hogyan befolyásolja ma a vállalatok tevékenységét?
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fenntarthatóság, kommunikáció, környezetvédelem, marketing, versenypiacok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 08:32 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 08:32 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/35761 |
Actions (login required)
Tétel nézet |