Arany Nóra (2021) Termékélmény vizsgálata a kozmetikai termékek piacán és az erre épülő marketingstratégiák ismertetése a Thalgo márka esetében. Faculty of International Management and Business.
![]() |
PDF
Arany_Nóra_Szakdolgozat_BGE_MSc_2021.pdf Hozzáférés joga: Repository staff only until 2031. May 15.. Download (1MB) |
![]() |
PDF
nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-Arany-Nóra.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (520kB) |
![]() |
PDF
kvalitatív_kutatás_címlista_Arany_Nóra.pdf Hozzáférés joga: Repository staff only until 2031. May 15.. Download (367kB) |
![]() |
PDF
kvalitatív_kutatás_ szó_szerinti_átirata_Arany_Nóra.pdf Hozzáférés joga: Repository staff only until 2031. May 15.. Download (730kB) |
Abstract
Szakdolgozatomban azt vizsgáltam, hogy egy kozmetikai arcápolási termék megvásárlása, használata milyen pszichológiai hatással van a fogyasztókra, mik befolyásolhatják ezeket az érzelmeket és a fogyasztók termékélményei miben nyilvánulnak meg. Továbbá ismertetem azokat a fogyasztói magatartástrendeket, melyek a ma fogyasztójának szépségápolási termékekre vonatkozó vásárlási és használati szokásaira jellemzőek. A kutatások eredményei alapján, a dolgozat harmadik részében egy teljes körű, termékélményt középpontba helyező marketingstratégiát állítottam össze a Thalgo Hungary, professzionális francia natúrkozmetikumokat értékesítő cég B2C piacra történő lépésére vonatkozóan.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Supervisors
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | fogyasztói magatartás, kozmetikai cikkek, marketingstratégiák, termékélmény, Thalgo Hungary |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2021. Sep. 22. 08:32 |
Last Modified: | 2021. Sep. 22. 08:32 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |