Termékélmény vizsgálata a kozmetikai termékek piacán és az erre épülő marketingstratégiák ismertetése a Thalgo márka esetében

Arany Nóra (2021) Termékélmény vizsgálata a kozmetikai termékek piacán és az erre épülő marketingstratégiák ismertetése a Thalgo márka esetében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Arany_Nóra_Szakdolgozat_BGE_MSc_2021.pdf] PDF
Arany_Nóra_Szakdolgozat_BGE_MSc_2021.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2031. Május 15..

Download (1MB)
[thumbnail of nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-Arany-Nóra.pdf] PDF
nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-Arany-Nóra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (520kB)
[thumbnail of kvalitatív_kutatás_címlista_Arany_Nóra.pdf] PDF
kvalitatív_kutatás_címlista_Arany_Nóra.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2031. Május 15..

Download (367kB)
[thumbnail of kvalitatív_kutatás_ szó_szerinti_átirata_Arany_Nóra.pdf] PDF
kvalitatív_kutatás_ szó_szerinti_átirata_Arany_Nóra.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2031. Május 15..

Download (730kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban azt vizsgáltam, hogy egy kozmetikai arcápolási termék megvásárlása, használata milyen pszichológiai hatással van a fogyasztókra, mik befolyásolhatják ezeket az érzelmeket és a fogyasztók termékélményei miben nyilvánulnak meg. Továbbá ismertetem azokat a fogyasztói magatartástrendeket, melyek a ma fogyasztójának szépségápolási termékekre vonatkozó vásárlási és használati szokásaira jellemzőek. A kutatások eredményei alapján, a dolgozat harmadik részében egy teljes körű, termékélményt középpontba helyező marketingstratégiát állítottam össze a Thalgo Hungary, professzionális francia natúrkozmetikumokat értékesítő cég B2C piacra történő lépésére vonatkozóan.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, kozmetikai cikkek, marketingstratégiák, termékélmény, Thalgo Hungary
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 08:32
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 08:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet