Gál Vivien Tünde (2021) Műcsarnok Nonprofit Kft. marketingkommunikációs stratégiájának vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Műcsarnok Nonprofit Kft marketingkommunikációs stratégiájának vizsgálata _Gál Vivien Tünde.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozatom célja az volt, hogy megvizsgáljam a Műcsarnok Nonprofit Kft. marketingkommunikációs stratégiájának működését és eredményességét, miközben elhelyezem a nonprofit kulturális szféra területén.A dolgozatom során először szakirodalmi kutatást végeztem, mely a nonprofit szféra fogalmát és működését foglalja röviden össze. Ezek után a szektorban alkalmazandó marketingkommunikációs lehetőségek elméleti áttekintése következett. Ezáltal az olvasó átfogó képet kaphatott arról, hogy mely területen belül vizsgáltam meg a Műcsarnok Nonprofit Kft. marketingkommunikációs stratégiájának működését. Az önálló kutatásom, az intézmény működését és tevékenységi körének részletes bemutatását követően, az integrált marketingkommunikációs vizsgálatok eredményeit tartalmazza, ezt követően az online felületek végzett kommunikáció vizsgálatát.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kultúra, marketing, marketingkommunikáció, Műcsarnok, nonbusiness marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 08:32 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 08:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |