Műcsarnok Nonprofit Kft. marketingkommunikációs stratégiájának vizsgálata

Gál Vivien Tünde (2021) Műcsarnok Nonprofit Kft. marketingkommunikációs stratégiájának vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Műcsarnok Nonprofit Kft marketingkommunikációs stratégiájának vizsgálata _Gál Vivien Tünde.pdf] PDF
Műcsarnok Nonprofit Kft marketingkommunikációs stratégiájának vizsgálata _Gál Vivien Tünde.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A záródolgozatom célja az volt, hogy megvizsgáljam a Műcsarnok Nonprofit Kft. marketingkommunikációs stratégiájának működését és eredményességét, miközben elhelyezem a nonprofit kulturális szféra területén.A dolgozatom során először szakirodalmi kutatást végeztem, mely a nonprofit szféra fogalmát és működését foglalja röviden össze. Ezek után a szektorban alkalmazandó marketingkommunikációs lehetőségek elméleti áttekintése következett. Ezáltal az olvasó átfogó képet kaphatott arról, hogy mely területen belül vizsgáltam meg a Műcsarnok Nonprofit Kft. marketingkommunikációs stratégiájának működését. Az önálló kutatásom, az intézmény működését és tevékenységi körének részletes bemutatását követően, az integrált marketingkommunikációs vizsgálatok eredményeit tartalmazza, ezt követően az online felületek végzett kommunikáció vizsgálatát.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kultúra, marketing, marketingkommunikáció, Műcsarnok, nonbusiness marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 08:32
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 08:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet