A "Virággal Egy Mosolyért" mozgalom online megjelenéseinek vizsgálata (Facebook, Instagram)

Csoma Dániel (2021) A "Virággal Egy Mosolyért" mozgalom online megjelenéseinek vizsgálata (Facebook, Instagram). Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom készítése során megvizsgáltam a "Virággal Egy Mosolyért" mozgalom online megjelenéseit, Facebook és Instagram posztjait. Két darab piackutatást is végeztem, melyekben a  virágvásárlási szokásokat mértem fel. Arra is kitértem a kutatások során, hogy az oldal követői milyen módon fogyasztják az online tartalmakat. Végül pedig összehasonlítottam a 2019-es és a 2021-es kutatás eredményeit, hogy megnézzem milyen hatással volt a vírushelyzet erre a piacra.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Eszes István
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK
Klausz Melinda
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: facebook, közösségi média, online marketing, online piackutatás, virágvásárlás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 08:31
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 08:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet