Csoma Dániel (2021) A "Virággal Egy Mosolyért" mozgalom online megjelenéseinek vizsgálata (Facebook, Instagram). Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom készítése során megvizsgáltam a "Virággal Egy Mosolyért" mozgalom online megjelenéseit, Facebook és Instagram posztjait. Két darab piackutatást is végeztem, melyekben a virágvásárlási szokásokat mértem fel. Arra is kitértem a kutatások során, hogy az oldal követői milyen módon fogyasztják az online tartalmakat. Végül pedig összehasonlítottam a 2019-es és a 2021-es kutatás eredményeit, hogy megnézzem milyen hatással volt a vírushelyzet erre a piacra.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | facebook, közösségi média, online marketing, online piackutatás, virágvásárlás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 08:31 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 08:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |