Fazekas Vivien (2021) A luxusmárkák megítélése az Apple példáján keresztül. Faculty of International Management and Business.
![]() |
PDF
Szakdolgozat_A luxusmárkák megítélése az Apple példáján keresztül_végleges.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (866kB) |
![]() |
PDF
Átiratok.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (253kB) |
Abstract
Az első részben a márkázáshoz szükséges legfontosabb fogalmakat mutatom be, melyek közül a legfontosabbak előre vetítve a márka, márkaérték, márkaidentitás és a márkahűség. Ezekhez a fogalmakhoz a megfelelő definiálás mellett bemutatom a különböző csoportosítási lehetőségeket, felvázolom az előnyöket és a hátrányokat. A következő részben bemutatom az egyes feltárt kutatások főbb kérdésköreit, konzekvenciáit, hogy levonva belőle az összegző tapasztalatokat, a megfelelő információk ismeretében, a lehető legpontosabban és leghatékonyabban tudjam kivitelezni a saját primer kutatásomat. A harmadik részben érintem a high-tech piacot és bemutatom az Apple rövid cégtörténetét, majd, ezt követően marketing stratégiai szempontból is vizsgálom a vállalatot, aztán azt a versenyelőnyt járom körül, mely megalapozta az Apple sikerességét, vagyis a design beemelését az informatikába. Végül pedig saját primer kutatásomat mutatom be, melynek célja az volt, hogy mélyinterjús kutatási módszerrel feltérképezzem a luxusmárkák vásárlásának legfőbb motivációit. Ennek céljául pedig a széles körben népszerű Apple telefonokat hívtam segítségül.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Supervisors
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Apple, high-tech, luxusmárka, márka, mobiltelefon |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2021. Sep. 22. 08:31 |
Last Modified: | 2021. Sep. 22. 08:31 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |