Fazekas Vivien (2021) A luxusmárkák megítélése az Apple példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_A luxusmárkák megítélése az Apple példáján keresztül_végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (866kB) |
|
PDF
Átiratok.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (253kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az első részben a márkázáshoz szükséges legfontosabb fogalmakat mutatom be, melyek közül a legfontosabbak előre vetítve a márka, márkaérték, márkaidentitás és a márkahűség. Ezekhez a fogalmakhoz a megfelelő definiálás mellett bemutatom a különböző csoportosítási lehetőségeket, felvázolom az előnyöket és a hátrányokat. A következő részben bemutatom az egyes feltárt kutatások főbb kérdésköreit, konzekvenciáit, hogy levonva belőle az összegző tapasztalatokat, a megfelelő információk ismeretében, a lehető legpontosabban és leghatékonyabban tudjam kivitelezni a saját primer kutatásomat. A harmadik részben érintem a high-tech piacot és bemutatom az Apple rövid cégtörténetét, majd, ezt követően marketing stratégiai szempontból is vizsgálom a vállalatot, aztán azt a versenyelőnyt járom körül, mely megalapozta az Apple sikerességét, vagyis a design beemelését az informatikába. Végül pedig saját primer kutatásomat mutatom be, melynek célja az volt, hogy mélyinterjús kutatási módszerrel feltérképezzem a luxusmárkák vásárlásának legfőbb motivációit. Ennek céljául pedig a széles körben népszerű Apple telefonokat hívtam segítségül.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Apple, high-tech, luxusmárka, márka, mobiltelefon |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 08:31 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 08:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |