A Somersby ciderek online marketingkommunikációs terve

Erdődi Györgyi (2021) A Somersby ciderek online marketingkommunikációs terve. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A Somersby ciderek online marketingkommunikációs terve_Erdődi Györgyi_nyilatkozattal.pdf] PDF
A Somersby ciderek online marketingkommunikációs terve_Erdődi Györgyi_nyilatkozattal.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban bemutatásra került a Somersby általam összeállított online marketing kampánya. A jelenlegi helyzetben a fiataloknak nincs lehetősége a szórakozóhelyek látogatására, a közös programok szervezésére, és nagyobb közösségek látogatására. Jelenleg elsődlegesen online felületeken zajlik az élet, mint például a digitális oktatás, vagy a home office eredményezte online meetingek. Ezek alapján a kampányt online felületekre terveztem. Az általam megcélzott célcsoport a 20-35 évesek csoportja, lehetnek férfiak és nők is. Mivel szekunder adatok alapján a férfiak nagyobb arányban fogyasztanak gyakrabban alkoholt, mint a nők, így kiemeltem az újfajta 500ml-es dobozos cidereket, melyekkel a férfiakat is könnyebb vásárlásra bírni, mint a kis 0,3l-es üvegekkel. Emellett az otthoni grillezés és a barátokkal közösen eltöltött idő lenne a kampány fő témája. Központi üzenet a „Neked is jár a lazítás!”, mely kettős értelemmel bír, egyrészt mindenkinek jár a kikapcsolódás, a szórakozás, másrészt a szigorítások lazítására utal. A kampány elsődleges célja, hogy integrált kommunikációs és vizuális elemekkel erősítse egyrészt az új íz (mangó- lime) ismertségét, másrészt pedig cél, hogy a kampány során a Somersbyt a barátokkal közösen eltöltött kültéri szórakozáshoz, a lazításhoz kössék a fogyasztók. A kampány során olyan meglévő elemeket alkalmazok, mint a Somersby márka jelenlegi koncepciója, vagyis erős színek, amik a frissességet, az optimizmust szimbolizálják. Ezeket az elemeket és ezt az alapkoncepciót tovább gondolva elsődlegesen saját social média felületekre koncentrálva zajlik majd az intenzív kampány. A célcsoport eléréséhez és az üzenet foganatosításához influencerek segítségét is igénybe vesszük. Tekintettel arra, hogy az általunk megcélzott közönség nagy része (22-29 évesek) 14,1 órát töltenek hetente a közösségi média felületeken, valamint 55%-ukat idegesíti a túl sok poszt, így közösségi média felületeket célszerű intenzíven használni, de nem túlzóan. A témát aktuálisnak találom, mert a szigorítások enyhítésével minden olyan termék és szolgáltatás mely a szórakozáshoz köthető, nagyobb hangsúlyt és intenzívebb kampányt fog kapni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Harsányi Dávid
Belső
főiskolai docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: italgyártás, marketingkommunikáció, online marketing, sör, szórakozás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 08:31
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 08:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet