Beszteri Martin (2021) A vállalkozások digitalizációjának fontossága a pandémia kontextusában, az Amazon.com példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
szakdolgozat_beszteri_2021.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (963kB) |
Absztrakt (kivonat)
A 2020-as év rávilágított arra a vállalkozások tekintetében, hogy mérettől, piaci szegmenstől, piaci részesedéstől, portfóliótól függetlenül elengedhetetlen az online jelenlét. Ez alatt azonban nem csak egy jól működő értékesítési weboldal meglétéről beszélünk. Szakdolgozatom megírása főként ezt a tényt hivatott alátámasztani. Továbbá szeretnék rávilágítani, hogy miért elengedhetetlen az online térben való jelenlét, mely eddig is egy fejlődő trend volt, de a 2020-as év megmutatta, hogy szinte mindent el lehet adni online, ráadásul a legtöbb esetben költséghatékonyabb és sikeresebbnek is bizonyul. Gyakorlati példának az Amazon.com vállalatot választottam, melynek online marketing elemzésével a pandémia alatt elért legfőbb sikereire mutatok rá. Áttekintem azokat az eszközöket és módszereket, melyekkel alapítója, Jeff Bezos, előnyére fordította az egyébként minden iparágat negatívan érintő vírushelyzetet.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitalizáció, digitalizálás - digitalizáció, digitális jövő, e-kereskedelem, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, online értékesítés, online marketing, online reklám, vállalkozás, weboldal |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 08:31 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 08:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |