Ádám Patrik István (2021) Waberer's International Nyrt Belső Marketingkommunikációja. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Záródolgozat_Ádám Patrik.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (5MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom témáját a Waberer’s Public Relations eszközei ihlették, azon belül a belső PR és az Employer Branding. Korunk egyik legdinamikusabban fejlődő tudományának számító munkáltatói márkázás a vállalkozások sikerességének és fenntarthatóságának egyik záloga. A jó munkáltatói márka egy olyan képet testesít meg a munkavállalók fejében „ahol jó lenne dolgozni”. A munkavállalói szempontból elengedhetetlen, a főként az ő márkaképüket befolyásoló tényezők a munkakörnyezet, a vezetés alkalmassága, a kooperáció, a juttatások, vállalati értékek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | belső kommunikáció, employer branding, nemzetközi árufuvarozás, public relations, vállalati kultúra |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 08:30 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 08:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |