Waberer's International Nyrt Belső Marketingkommunikációja

Ádám Patrik István (2021) Waberer's International Nyrt Belső Marketingkommunikációja. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Záródolgozat_Ádám Patrik.pdf] PDF
Záródolgozat_Ádám Patrik.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (5MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom témáját a Waberer’s Public Relations eszközei ihlették, azon belül a belső PR és az Employer Branding. Korunk egyik legdinamikusabban fejlődő tudományának számító munkáltatói márkázás a vállalkozások sikerességének és fenntarthatóságának egyik záloga. A jó munkáltatói márka egy olyan képet testesít meg a munkavállalók fejében „ahol jó lenne dolgozni”. A munkavállalói szempontból elengedhetetlen, a főként az ő márkaképüket befolyásoló tényezők a munkakörnyezet, a vezetés alkalmassága, a kooperáció, a juttatások, vállalati értékek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: belső kommunikáció, employer branding, nemzetközi árufuvarozás, public relations, vállalati kultúra
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 08:30
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 08:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet