Pappas Auto Magyarország Kft. Marketingstratégiája

Vass Gergő Dániel (2021) Pappas Auto Magyarország Kft. Marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Pappas Auto Magyarország Kft. Marketingstratégiája _ Vass Gergő Dániel.pdf] PDF
Pappas Auto Magyarország Kft. Marketingstratégiája _ Vass Gergő Dániel.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban bemutatom a Pappas Auto Magyarország Kft-t marketingstratégiai szempontból. Ismertetem a cég történetét, illetve a vállalat által forgalmazott márkákat. Leszűkítve ezt a hatalmas halmazt, a vizsgálatom leszűkül a Mercedes-Benz kishaszongépjárművekre. Megvizsgálom a kishaszongépjármű iparágat makro- és mikrokörnyezeti szempontból is. Ebben a STEEP-elemzés, Porter-féle 5 erő modell és a SWOT-elemzés voltak segítségemre. Végül a McCharty-féle 4P modell bemutatása következik, ahol az utolsó kommunikációs politikára, azon belül is a közösségi médiára helyezem a hangsúlyt. A kutatásom célja az volt, hogy bebizonyítsam: a közösségi média képes a fogyasztót új gépjármű vásárlásának döntéshozatalában befolyásolni. A kutatásom módszerének kérdőíves megkérdezést választottam, amely során 196 kitöltés született. A kérdőív kérdéseire kapott válaszok alapján a hipotézisem megállja a helyét, miszerint a közösségi média befolyásolja a fogyasztók döntéshozatalát új gépjármű vásárlás esetén. Véleményem szerint a Pappas Auto Magyarország Kft-nél hozzáértő kollégák végzik a dolgukat, akik figyelnek a fogyasztók igényeire és képesek a fejlődésre, amely segítségével a fennmaradó hiányosságokat is orvosolni lehet rövidtávon.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kopcsay László
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK
Veres Bence
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: autóipar, közösségi hálózatok, marketing terv, marketingkommunikáció, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 08:20
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 02. 09:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet