Vass Gergő Dániel (2021) Pappas Auto Magyarország Kft. Marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Pappas Auto Magyarország Kft. Marketingstratégiája _ Vass Gergő Dániel.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban bemutatom a Pappas Auto Magyarország Kft-t marketingstratégiai szempontból. Ismertetem a cég történetét, illetve a vállalat által forgalmazott márkákat. Leszűkítve ezt a hatalmas halmazt, a vizsgálatom leszűkül a Mercedes-Benz kishaszongépjárművekre. Megvizsgálom a kishaszongépjármű iparágat makro- és mikrokörnyezeti szempontból is. Ebben a STEEP-elemzés, Porter-féle 5 erő modell és a SWOT-elemzés voltak segítségemre. Végül a McCharty-féle 4P modell bemutatása következik, ahol az utolsó kommunikációs politikára, azon belül is a közösségi médiára helyezem a hangsúlyt. A kutatásom célja az volt, hogy bebizonyítsam: a közösségi média képes a fogyasztót új gépjármű vásárlásának döntéshozatalában befolyásolni. A kutatásom módszerének kérdőíves megkérdezést választottam, amely során 196 kitöltés született. A kérdőív kérdéseire kapott válaszok alapján a hipotézisem megállja a helyét, miszerint a közösségi média befolyásolja a fogyasztók döntéshozatalát új gépjármű vásárlás esetén. Véleményem szerint a Pappas Auto Magyarország Kft-nél hozzáértő kollégák végzik a dolgukat, akik figyelnek a fogyasztók igényeire és képesek a fejlődésre, amely segítségével a fennmaradó hiányosságokat is orvosolni lehet rövidtávon.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | autóipar, közösségi hálózatok, marketing terv, marketingkommunikáció, SWOT-elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 08:20 |
Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 02. 09:47 |
Actions (login required)
Tétel nézet |