Varga Petra (2020) Repositioning of Sió brand – how can a domestic brand be successful against international competitors. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Varga_Petra_CTNBVT_repositioning of sió brand – how can a domestic brand be_successful against international competitors_202006.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Június 10.. Download (2MB) |
|
PDF
Varga Petra CTNBVT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
HivatalosBejegyzes.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (112kB) |
Absztrakt (kivonat)
The main objective of this thesis is to analyze the Sió brand repositioning process, based on qualitative and quantitative research. The reason for choosing this company in particular is that it is the biggest client for the advertising agency I work for. I have personally held many different positions, primarily in marketing related companies, where I managed to expand my knowledge I had gained from the university during my studies. I had the chance to work for both client and agent side of the companies.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Nemzetközi gazdálkodás szak (angol)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fmcg, gyümölcslé, marketing, márka, sió, stratégiai tervezés, versenytársak |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 08:15 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 08:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |