Tóth Csenge Éva (2021) Szekszárd a jövő útján - Városfejlesztési lehetőségek elemzése a marketing és kommunikációs eszközök fókuszba helyezésével. Faculty of International Management and Business.
![]() |
PDF
Tóth Csenge Éva_Szekszárd a jövő útján.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
Abstract
A diplomadolgozat Szekszárd város marketingkommunikációjának elemzését tartalmazza, valamint annak javítása érdekében tett javaslatokat. A dolgozat kitér a regionális- és településmarketing legfontosabb fogalmaira, valamint a turizmus multiplikátor hatásaira. Emellett Szekszárd város elemzésére STEEP és SWOT analízis segítségével. További primer kutatásokat is tartalmaz az értékezés, valamint a kutatásból levont eredményeket, következtetéseket. Végül összefoglalja a város számára releváns fejlesztési lehetőségeket mind turizmus, mind marketing és városmarketing szempontból.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Supervisors
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | imázs, marketingkommunikáció, marketingstratégiák, településfejlesztés, településmarketing, turisztikai desztináció, turizmusfejlesztés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2021. Sep. 22. 06:27 |
Last Modified: | 2022. Apr. 02. 09:47 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |