Szekszárd a jövő útján - Városfejlesztési lehetőségek elemzése a marketing és kommunikációs eszközök fókuszba helyezésével

Tóth Csenge Éva (2021) Szekszárd a jövő útján - Városfejlesztési lehetőségek elemzése a marketing és kommunikációs eszközök fókuszba helyezésével. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of Tóth Csenge Éva_Szekszárd a jövő útján.pdf] PDF
Tóth Csenge Éva_Szekszárd a jövő útján.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Abstract

A diplomadolgozat Szekszárd város marketingkommunikációjának elemzését tartalmazza, valamint annak javítása érdekében tett javaslatokat. A dolgozat kitér a regionális- és településmarketing legfontosabb fogalmaira, valamint a turizmus multiplikátor hatásaira. Emellett Szekszárd város elemzésére STEEP és SWOT analízis segítségével. További primer kutatásokat is tartalmaz az értékezés, valamint a kutatásból levont eredményeket, következtetéseket. Végül összefoglalja a város számára releváns fejlesztési lehetőségeket mind turizmus, mind marketing és városmarketing szempontból.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Marketing

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Dr. Ferkelt Balázs
Belső
egyetemi docens; Nemzetközi Kapcsolatok Tanszék; KKK
Dr. Jäckel Katalin
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK
Dr. Remenyik Bulcsú
Külső
egyetemi docens; Turizmus Tanszék; KVIK
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: imázs, marketingkommunikáció, marketingstratégiák, településfejlesztés, településmarketing, turisztikai desztináció, turizmusfejlesztés
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2021. Sep. 22. 06:27
Last Modified: 2022. Apr. 02. 09:47

Actions (login required)

View Item View Item