Szekszárd a jövő útján - Városfejlesztési lehetőségek elemzése a marketing és kommunikációs eszközök fókuszba helyezésével

Tóth Csenge Éva (2021) Szekszárd a jövő útján - Városfejlesztési lehetőségek elemzése a marketing és kommunikációs eszközök fókuszba helyezésével. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Tóth Csenge Éva_Szekszárd a jövő útján.pdf] PDF
Tóth Csenge Éva_Szekszárd a jövő útján.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A diplomadolgozat Szekszárd város marketingkommunikációjának elemzését tartalmazza, valamint annak javítása érdekében tett javaslatokat. A dolgozat kitér a regionális- és településmarketing legfontosabb fogalmaira, valamint a turizmus multiplikátor hatásaira. Emellett Szekszárd város elemzésére STEEP és SWOT analízis segítségével. További primer kutatásokat is tartalmaz az értékezés, valamint a kutatásból levont eredményeket, következtetéseket. Végül összefoglalja a város számára releváns fejlesztési lehetőségeket mind turizmus, mind marketing és városmarketing szempontból.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: imázs, marketingkommunikáció, marketingstratégiák, településfejlesztés, településmarketing, turisztikai desztináció, turizmusfejlesztés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 06:27
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 02. 09:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet