Szivák Márk (2021) A dermokozmetikai piac és az Eucerin márka elemzése marketing és vásárlói szokások szempontjából. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Szakdolgozat2020_SzivákMárk_A9CF5W_VÉGLEGES.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
NYILATKOZAT1.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (300kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom célja az volt, hogy bemutassam és elemezzem a dermokozmetikai piacot és az Eucerin márkát marketing és vásárlói szokások szempontjából. A dolgozatom első részében ismertettem, hogy mik is azok a dermokozmetikumok, továbbá az Eucerinről adtam rövid ismertetőt, hiszen ez a két tényező szolgálja a dolgozatom alapját. A következő részben megtettem a szükséges szakirodalmi áttekintést, ismertettem azokat a fogalmakat és elemzéseket, amelyek segítségül vannak a dolgozatom megértéséhez. Ezek után hipotéziseket állítottam fel, amelyeket a kutatásom során vizsgáltam. A hipotézisek után ismertettem a kvantitatív kutatásom eredményeit. A kutatásom után levontam a megfelelő következtetéseket, majd javaslatokat tettem az eredmények és a jelenlegi tudásom alapján.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | dermokozmetikai piac, Eucerin, marketing, marketingkommunikáció, vásárlói szokások |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 06:23 |
Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 02. 09:46 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/35674 |
Actions (login required)
Tétel nézet |