A dermokozmetikai piac és az Eucerin márka elemzése marketing és vásárlói szokások szempontjából

Szivák Márk (2021) A dermokozmetikai piac és az Eucerin márka elemzése marketing és vásárlói szokások szempontjából. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat2020_SzivákMárk_A9CF5W_VÉGLEGES.pdf]
Előnézet
PDF
Szakdolgozat2020_SzivákMárk_A9CF5W_VÉGLEGES.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of NYILATKOZAT1.pdf] PDF
NYILATKOZAT1.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (300kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom célja az volt, hogy bemutassam és elemezzem a dermokozmetikai piacot és az Eucerin márkát marketing és vásárlói szokások szempontjából. A dolgozatom első részében ismertettem, hogy mik is azok a dermokozmetikumok, továbbá az Eucerinről adtam rövid ismertetőt, hiszen ez a két tényező szolgálja a dolgozatom alapját. A következő részben megtettem a szükséges szakirodalmi áttekintést, ismertettem azokat a fogalmakat és elemzéseket, amelyek segítségül vannak a dolgozatom megértéséhez. Ezek után hipotéziseket állítottam fel, amelyeket a kutatásom során vizsgáltam. A hipotézisek után ismertettem a kvantitatív kutatásom eredményeit. A kutatásom után levontam a megfelelő következtetéseket, majd javaslatokat tettem az eredmények és a jelenlegi tudásom alapján.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: dermokozmetikai piac, Eucerin, marketing, marketingkommunikáció, vásárlói szokások
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 06:23
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 02. 09:46
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/35674

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet