A hűségakciók jelentőségének vizsgálata a SPAR példáján keresztül

Szalai Renáta Rita (2021) A hűségakciók jelentőségének vizsgálata a SPAR példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of DIPLOMADOLGOZAT_Szalai Renáta Rita_2020.12.13..pdf] PDF
DIPLOMADOLGOZAT_Szalai Renáta Rita_2020.12.13..pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2120. December 13..

Download (3MB)
[thumbnail of Nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020.pdf] PDF
Nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (85kB)

Absztrakt (kivonat)

A vállalat példáján keresztül szeretném kideríteni, hogy miért alkalmazzák a hűségakciókat a vásárlók hűségének jutalmazásaként. A SPAR 2004 óta szervez hűségpromóciókat töretlenül, hiszen azóta is minden évben négyet bonyolít le. A vállalat oldaláról többek között vizsgálom a 2020-ban szervezett hűségakcióinak hatékonyságát és elért eredményeit. Ezenkívül kísérletet teszek a 2020-ban szervezett négy hűségakció összehasonlításával bizonyos trendek, tények beazonosítására, amelyek szerepet játszhatnak a fogyasztók részvételére a fennálló promóciókban. A vásárlók hűségakciók megítélésének vizsgálására online kérdőíves kutatást végeztem, melynek keretén belül analizáltam, hogy a fogyasztók vásárlási döntéseire hatással van-e a fennálló értékesítésösztönző eszköz. Emellett célkitűzéseim közé sorolható azoknak a fontos, meghatározó tényezőknek a kiemelése, amelyek a leginkább befolyással vannak arra, hogy a vásárló részt vesz-e az adott hűségpromócióban, vagy sem. A kutatásom során célom feltérképezni a SPAR pozícióját a hűségakciók piacán a versenytársai között a fogyasztók szemében, valamint azt kideríteni, hogy milyen hatással volt a Covid-19 vírus a válaszadók bevásárlási szokásaira és pontgyűjtési hajlandóságukra.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Harsányi Dávid
Belső
főiskolai docens; Marketing Tanszék; KKK
Dr. Máté Zoltán
Belső
főiskolai tanár; Marketing Tanszék; KKK
Dr. Pólya Éva
Külső
főiskolai docens; Marketing Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: értékesítésösztönzés, hűségakció, marketing, promóció, spar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 06:21
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 02. 09:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet