Braun Réka (2014) A márka jelentőségének kutatása a Bosch márka vizsgálatával. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Braun Réka_szakdolgozat2.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (1MB) |
|
PDF
HivatalosBejegyzes (32).pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (184kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Márka, Márkaérték, Bosch |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Már. 05. 12:12 |
Utolsó módosítás: | 2015. Aug. 05. 11:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |