Les possibilités d'une entreprise hongroise sur le marché africain, la startégie marketing de ses produits de sécurité, et l'impact de la pandémie COVID-19 sur ces domaines

Topa Dorottya Anna (2021) Les possibilités d'une entreprise hongroise sur le marché africain, la startégie marketing de ses produits de sécurité, et l'impact de la pandémie COVID-19 sur ces domaines. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Memoire_Topa_Dorottya_Anna_OFOEE8.pdf] PDF
Memoire_Topa_Dorottya_Anna_OFOEE8.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2120. December 31..

Download (1MB)
[thumbnail of statusz.pdf] PDF
statusz.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (188kB)

Absztrakt (kivonat)

A fő kérdés, hogy milyen lehetőségei vannak egy magyar vállalatnak Afrikában, illetve, hogy hogyan tudja pozícionálni magát a piacon más biztonsági nyomdákkal szemben. Dolgozatomban szeretném bemutatni, hogy a vállalat milyen marketingkommunikációt alkalmaz termékeire, mik a felmerülő problémák és hogyan lehet azokat kiküszöbölni, megoldani, illetve a COVID-19 járvány nyomdaiparra gyakorolt hatásait.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Afrika, ANY Biztonsági Nyomda Nyrt., COVID-19, hatásvizsgálat, nyomdaipar, vállalati marketing stratégiák, vállalati piackutatás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 21. 15:46
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 15:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet