Topa Dorottya Anna (2021) Les possibilités d'une entreprise hongroise sur le marché africain, la startégie marketing de ses produits de sécurité, et l'impact de la pandémie COVID-19 sur ces domaines. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Memoire_Topa_Dorottya_Anna_OFOEE8.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2120. December 31.. Download (1MB) |
|
PDF
statusz.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (188kB) |
Absztrakt (kivonat)
A fő kérdés, hogy milyen lehetőségei vannak egy magyar vállalatnak Afrikában, illetve, hogy hogyan tudja pozícionálni magát a piacon más biztonsági nyomdákkal szemben. Dolgozatomban szeretném bemutatni, hogy a vállalat milyen marketingkommunikációt alkalmaz termékeire, mik a felmerülő problémák és hogyan lehet azokat kiküszöbölni, megoldani, illetve a COVID-19 járvány nyomdaiparra gyakorolt hatásait.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Afrika, ANY Biztonsági Nyomda Nyrt., COVID-19, hatásvizsgálat, nyomdaipar, vállalati marketing stratégiák, vállalati piackutatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 21. 15:46 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 15:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |