A fizetési hajlandóság a freemium üzleti modellben a magyar videójátékok piacán

Tolnai Norbert (2021) A fizetési hajlandóság a freemium üzleti modellben a magyar videójátékok piacán. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A FIZETÉSI HAJLANDÓSÁG A FREEMIUM ÜZLETI MODELLBEN A MAGYAR VIDEÓJÁTÉKOK PIACÁN.pdf] PDF
A FIZETÉSI HAJLANDÓSÁG A FREEMIUM ÜZLETI MODELLBEN A MAGYAR VIDEÓJÁTÉKOK PIACÁN.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Kérdőív.pdf] PDF
Kérdőív.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (249kB)

Absztrakt (kivonat)

Az üzleti modellek kialakulása során a freemium üzleti modellt vizsgálom meg. Ez az üzleti modell a digitalizációnak köszönhetően jelentős mértékben van már jelen a midnennapi életben. A freemium modellel találkozhatunk olyan területeken is mint például a szakhírlapok amire bemutatására a New York Times és a The Guardiant is ismertetem, hogyan váltottak át a két különböző freemium modellre. Jelentős szerepet azonban a videójáték piacon tapasztalhatunk. Ennek a fókuszálásra tér ki a szakdolgozatom, ahol meg vizsgálom, hogy milyen típusú kultúrákra jellemző a freemium üzleti modelleknél a prémium tartalmak vásárlása. A Hofstede alkotta 6 kultúrális dimenzió segítségével vizsgálom meg az általam vett mintát és vizsgálom, hogy valószínűsíthető-e kapcsolat a mintám és Hofstede által alkotott besorolása között.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitalizáció, freemium, hofstede, kulturális különbségek, szociológia, üzleti modellek, vásárlói magatartás, videójátékok
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 21. 15:46
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 15:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet