Tolnai Norbert (2021) A fizetési hajlandóság a freemium üzleti modellben a magyar videójátékok piacán. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A FIZETÉSI HAJLANDÓSÁG A FREEMIUM ÜZLETI MODELLBEN A MAGYAR VIDEÓJÁTÉKOK PIACÁN.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Kérdőív.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (249kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az üzleti modellek kialakulása során a freemium üzleti modellt vizsgálom meg. Ez az üzleti modell a digitalizációnak köszönhetően jelentős mértékben van már jelen a midnennapi életben. A freemium modellel találkozhatunk olyan területeken is mint például a szakhírlapok amire bemutatására a New York Times és a The Guardiant is ismertetem, hogyan váltottak át a két különböző freemium modellre. Jelentős szerepet azonban a videójáték piacon tapasztalhatunk. Ennek a fókuszálásra tér ki a szakdolgozatom, ahol meg vizsgálom, hogy milyen típusú kultúrákra jellemző a freemium üzleti modelleknél a prémium tartalmak vásárlása. A Hofstede alkotta 6 kultúrális dimenzió segítségével vizsgálom meg az általam vett mintát és vizsgálom, hogy valószínűsíthető-e kapcsolat a mintám és Hofstede által alkotott besorolása között.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitalizáció, freemium, hofstede, kulturális különbségek, szociológia, üzleti modellek, vásárlói magatartás, videójátékok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 21. 15:46 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 15:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |