A marketingkommunikáció kialakítása egy, a reformélelmiszerek piacán vezető magyar kereskedelmi vállalkozásnál

Vágó Tibor (2021) A marketingkommunikáció kialakítása egy, a reformélelmiszerek piacán vezető magyar kereskedelmi vállalkozásnál. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Záródolgozat_Vágó_A3A1EW.pdf] PDF
Záródolgozat_Vágó_A3A1EW.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom témájául a magyar reformélelmiszer-piac vezető vállalatcsoportjának bemutatását választottam, különös tekintettel a marketingkommunikációjának kialakítására és működtetésére, mind a nagykereskedelmi üzletágnál, mind pedig a vállalkozás kiskereskedelmi üzlethálózatánál is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing [marketingkommunikáció]

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: egészséges, élelmiszer, kereskedelmi hálózat, marketingkommunikáció, reklámeszközök
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 21. 15:41
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 15:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet