Vágó Tibor (2021) A marketingkommunikáció kialakítása egy, a reformélelmiszerek piacán vezető magyar kereskedelmi vállalkozásnál. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Záródolgozat_Vágó_A3A1EW.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom témájául a magyar reformélelmiszer-piac vezető vállalatcsoportjának bemutatását választottam, különös tekintettel a marketingkommunikációjának kialakítására és működtetésére, mind a nagykereskedelmi üzletágnál, mind pedig a vállalkozás kiskereskedelmi üzlethálózatánál is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
kereskedelem és marketing [marketingkommunikáció]
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | egészséges, élelmiszer, kereskedelmi hálózat, marketingkommunikáció, reklámeszközök |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 21. 15:41 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 15:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |