A FürgeAgár elnevezésű fiktív vállalkozás bemutatása és marketingkommunikációs lehetőségei digitális felületeken

Segunda-Manuel Manuela (2021) A FürgeAgár elnevezésű fiktív vállalkozás bemutatása és marketingkommunikációs lehetőségei digitális felületeken. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Segunda-Manuela Manuela (QTGYDW)_KM_BSC_SZAKDOLGOZAT_2020.pdf] PDF
Segunda-Manuela Manuela (QTGYDW)_KM_BSC_SZAKDOLGOZAT_2020.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A FürgeAgár nevű fiktív vállalkozás részletes bemutatásán túl a digitális megvalósítási lehetőségekre is nagy hangsúly lett fektetve. Megismerhetjük a vállalkozás potenciális célcsoportjainak perszónáit illetve milyen utat járhatnak be egészen addig míg nem lesznek tényleges felhasználók.A digitális megvalósítás körében egy szezonra szóló médiaterv és egy ehhez kapcsolódó kreatívtervezés is található.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: célcsopor(tok), digitális média, közösségi gazdaság, közösségi hálózatok, médiatervezés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 21. 15:38
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 15:56

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet