Segunda-Manuel Manuela (2021) A FürgeAgár elnevezésű fiktív vállalkozás bemutatása és marketingkommunikációs lehetőségei digitális felületeken. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Segunda-Manuela Manuela (QTGYDW)_KM_BSC_SZAKDOLGOZAT_2020.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A FürgeAgár nevű fiktív vállalkozás részletes bemutatásán túl a digitális megvalósítási lehetőségekre is nagy hangsúly lett fektetve. Megismerhetjük a vállalkozás potenciális célcsoportjainak perszónáit illetve milyen utat járhatnak be egészen addig míg nem lesznek tényleges felhasználók.A digitális megvalósítás körében egy szezonra szóló médiaterv és egy ehhez kapcsolódó kreatívtervezés is található.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | célcsopor(tok), digitális média, közösségi gazdaság, közösségi hálózatok, médiatervezés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 21. 15:38 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 15:56 |
Actions (login required)
Tétel nézet |