Az online marketing és szerepe a szállodaiparban, valamint a tervezett vállalkozásnál

Schütz Alexandra (2021) Az online marketing és szerepe a szállodaiparban, valamint a tervezett vállalkozásnál. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Schütz Alexandra - Az online marketing és szerepe a szállodaiparban, valamint a tervezett vállalkozásnál (Szakdolgozat).pdf] PDF
Schütz Alexandra - Az online marketing és szerepe a szállodaiparban, valamint a tervezett vállalkozásnál (Szakdolgozat).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Absztrakt (kivonat)

Napjainkban az internet teljes mértékben meghatározza az emberek életét, a digitális technológia folyamatosan fejlődik.  Dolgozatom fő célja, hogy az online marketing jelentőségének bemutatása mellett, a kutatásaim által és előzetes tanulmányaimra alapozva a dolgozat végére egy átfogó képet kapjon arról az olvasó, hogy milyen hatással van az online marketing egy tervezett, újonnan induló szálloda, illetve a már meglévő versenytársak sikerességére. A kutatásaim eredményétől az az elvárásom, hogy alátámasszák, hogy az online jelenlét elengedhetetlen manapság a szállodaiparban is.Az elméleti és a gyakorlati keret különválasztását szükségesnek tartottam a logikus gondolatmenet érdekében. Az elméleti részben többek között feldolgoztam az online marketing,  az online kommunikációs eszközök, a weboldal, az e-kereskedelem, az online hirdetések, a közösségi média marketing, a turizmusmarketing ( online marketing a szállodaiparban), valamint a tervezett vállalkozás témaköreit is. A gyakorlati keretben pedig a mélyinterjúk és az online kérdőív eredményeit dolgoztam fel, vontam le következtetéseket. Bízom benne, hogy munkám során sikeres, átfogó képet tudtam mutatni az online marketing fontosságáról és dolgozatom témáját egyedivé tudtam tenni a tervezett vállalkozásom ismertetésével.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Máté Zoltán
Belső
főiskolai tanár; Marketing Tanszék; KKK
Tóth Attila
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitalizáció, e-kereskedelem, e-marketing - elektronikus marketing, fogyasztói magatartás, marketing, szállodaipar, vállalkozás indítása, wellness
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 21. 15:37
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 15:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet