A MARSO Kft. marketingstratégiájának elemzése

Sári Ditta (2021) A MARSO Kft. marketingstratégiájának elemzése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat Sári Ditta.pdf] PDF
Szakdolgozat Sári Ditta.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 02..

Download (1MB)
[thumbnail of bizalmas.pdf] PDF
bizalmas.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (623kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a MARSO Kft. marketingstratégiáját elemeztem. Választásom azért a MARSO Kft-re esett, mert a vállalat a legnagyobb magyar gumiabroncs kereskedő. Nem is gondolná az ember, hogy ma Magyarországon minden személyautón legalább 1 darab gumiabroncs a MARSO raktárból származik. Évente több mint 1 000 0000 gumiabroncsot ad el a vállalat. A MARSO Kft. 1990-ben Nyíregyházán alakult meg családi vállalkozásként. Ma már a – gyártással nem foglalkozó – hazai gumiabroncs kereskedő cégek közül legmagasabb árbevétellel rendelkezik. A MARSO kis- és nagykereskedőként is jelen van a piacon. A MARSOPONT hálózat jelenleg 30 saját és franchise szervizpontból áll.  Nemzetközi piacon is terjeszkedik, Romániában és Szerbián is van leányvállalata.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Csákiné Hegedűs Rita
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Totth Gedeon
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: gumiabroncs, marketing, marketingkommunikáció, szolgáltatásmarketing, vállalati marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 21. 15:36
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 15:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet