Sári Ditta (2021) A MARSO Kft. marketingstratégiájának elemzése. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat Sári Ditta.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 02.. Download (1MB) |
|
PDF
bizalmas.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (623kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a MARSO Kft. marketingstratégiáját elemeztem. Választásom azért a MARSO Kft-re esett, mert a vállalat a legnagyobb magyar gumiabroncs kereskedő. Nem is gondolná az ember, hogy ma Magyarországon minden személyautón legalább 1 darab gumiabroncs a MARSO raktárból származik. Évente több mint 1 000 0000 gumiabroncsot ad el a vállalat. A MARSO Kft. 1990-ben Nyíregyházán alakult meg családi vállalkozásként. Ma már a – gyártással nem foglalkozó – hazai gumiabroncs kereskedő cégek közül legmagasabb árbevétellel rendelkezik. A MARSO kis- és nagykereskedőként is jelen van a piacon. A MARSOPONT hálózat jelenleg 30 saját és franchise szervizpontból áll. Nemzetközi piacon is terjeszkedik, Romániában és Szerbián is van leányvállalata.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | gumiabroncs, marketing, marketingkommunikáció, szolgáltatásmarketing, vállalati marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 21. 15:36 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 15:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |