A MARSO Kft. marketingstratégiájának elemzése

Sári Ditta (2021) A MARSO Kft. marketingstratégiájának elemzése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat Sári Ditta.pdf] PDF
Szakdolgozat Sári Ditta.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 02..

Download (1MB)
[thumbnail of bizalmas.pdf] PDF
bizalmas.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (623kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a MARSO Kft. marketingstratégiáját elemeztem. Választásom azért a MARSO Kft-re esett, mert a vállalat a legnagyobb magyar gumiabroncs kereskedő. Nem is gondolná az ember, hogy ma Magyarországon minden személyautón legalább 1 darab gumiabroncs a MARSO raktárból származik. Évente több mint 1 000 0000 gumiabroncsot ad el a vállalat. A MARSO Kft. 1990-ben Nyíregyházán alakult meg családi vállalkozásként. Ma már a – gyártással nem foglalkozó – hazai gumiabroncs kereskedő cégek közül legmagasabb árbevétellel rendelkezik. A MARSO kis- és nagykereskedőként is jelen van a piacon. A MARSOPONT hálózat jelenleg 30 saját és franchise szervizpontból áll.  Nemzetközi piacon is terjeszkedik, Romániában és Szerbián is van leányvállalata.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: gumiabroncs, marketing, marketingkommunikáció, szolgáltatásmarketing, vállalati marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 21. 15:36
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 15:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet