Práczki Zoltán Szilveszter (2021) A B2B marketing szerepe a Magnew Kft. életében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
B2B_Marketing_szerepe_Magnew.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat célja a marketing szerepének megismerése a Magnew Kft. videojáték nagykereskedő vállalat életében, valamint a globális és hazai videojáték-piac megismerése.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | B2B marketing, Magnew Kft., szekunder piackutatás, vállalati marketing, videojáték-ipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 21. 15:28 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 15:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |