Az influencerek hatása a Z és Y generáció vásárlási szokásaira Magyarországon

Pintér Béla Gábor (2021) Az influencerek hatása a Z és Y generáció vásárlási szokásaira Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Pintér Béla Gábor szakdolgozat_6.pdf] PDF
Pintér Béla Gábor szakdolgozat_6.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (897kB)

Absztrakt (kivonat)

Az y és z generáció vásárlási szokásaira milyen mértékben hatnak az influencerek. Továbbá milyen trendek mutatkoznak a közösségi médiában való vásárlásról, milyen hatások érik a korábban említett két generációt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Harsányi Dávid
Külső
főiskolai docens; Marketing Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Józsa László
Belső
főiskolai tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: hatásvizsgálat, influencer, közösségi média, Magyarország, marketing, vásárlási szokások, y-generáció, Z-generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 21. 15:27
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 15:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet