Pintér Béla Gábor (2021) Az influencerek hatása a Z és Y generáció vásárlási szokásaira Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Pintér Béla Gábor szakdolgozat_6.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (897kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az y és z generáció vásárlási szokásaira milyen mértékben hatnak az influencerek. Továbbá milyen trendek mutatkoznak a közösségi médiában való vásárlásról, milyen hatások érik a korábban említett két generációt.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | hatásvizsgálat, influencer, közösségi média, Magyarország, marketing, vásárlási szokások, y-generáció, Z-generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 21. 15:27 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 15:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |