A vállalati társadalmi felelősségvállalás és annak gyakorlati különbségei a kis-, közepes- és nagyméretű reklámügynökségek életében

Petrecz Orsolya (2021) A vállalati társadalmi felelősségvállalás és annak gyakorlati különbségei a kis-, közepes- és nagyméretű reklámügynökségek életében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Petrecz_Orsolya_HADOT4_Szakdolgozat.pdf]
Előnézet
PDF
Petrecz_Orsolya_HADOT4_Szakdolgozat.pdf

Download (815kB) | Előnézet
[thumbnail of Petrecz Orsolya nyilatkozat.pdf] PDF
Petrecz Orsolya nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (660kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a vállalati társadalmi felelősségvállalást, CSR-t (Corporate Social Responsibility) kutatom. Meg szeretném ismertetni az olvasókkal, hogy mi is az a CSR, illetve bemutatni, hogy miért fontos vállalati szinten is. Olyan kérdésekre keresem a választ, hogy különböző méretű vállalatok miként gyakorolnak CSR-t, hogyan vélekednek a témáról, mennyire érzik saját felelősségnek vagy inkább társadalmilag elvárt igénynek, aminek eleget kell tenniük. Vajon a vállalat nagyságától, profitabilitásától függ CSR tevékenysége? Iparáganként más és más egy vállalat felépítése, működése, filozófiája, ezért marketingmenedzsment hallgató lévén, a reklámügynökségekre koncentráltam. Kvalitatív kutatást végeztem, ezért különböző méretű reklámügynökségekkel készítettem mélyinterjút, hogy választ kapjak kérdéseimre. Úgy gondolom, hogy ez egy tág téma, és sok irányból megközelíthető, ezért döntöttem a mélyinterjú mellett, mert számítottam rá, hogy különböző interjúalanyaim más és más irányba fognak elindulni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Miskolczi Tibor András
Külső
Oktató; Marketing Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Totth Gedeon
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CSR, fenntarthatóság, kis- és középvállalatok, nagyvállalatok, reklámügynökség, vállalati társadalmi felelősségvállalás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 21. 15:27
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 15:53
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/35518

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet