Petrecz Orsolya (2021) A vállalati társadalmi felelősségvállalás és annak gyakorlati különbségei a kis-, közepes- és nagyméretű reklámügynökségek életében. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Petrecz_Orsolya_HADOT4_Szakdolgozat.pdf Download (815kB) | Előnézet |
PDF
Petrecz Orsolya nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (660kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a vállalati társadalmi felelősségvállalást, CSR-t (Corporate Social Responsibility) kutatom. Meg szeretném ismertetni az olvasókkal, hogy mi is az a CSR, illetve bemutatni, hogy miért fontos vállalati szinten is. Olyan kérdésekre keresem a választ, hogy különböző méretű vállalatok miként gyakorolnak CSR-t, hogyan vélekednek a témáról, mennyire érzik saját felelősségnek vagy inkább társadalmilag elvárt igénynek, aminek eleget kell tenniük. Vajon a vállalat nagyságától, profitabilitásától függ CSR tevékenysége? Iparáganként más és más egy vállalat felépítése, működése, filozófiája, ezért marketingmenedzsment hallgató lévén, a reklámügynökségekre koncentráltam. Kvalitatív kutatást végeztem, ezért különböző méretű reklámügynökségekkel készítettem mélyinterjút, hogy választ kapjak kérdéseimre. Úgy gondolom, hogy ez egy tág téma, és sok irányból megközelíthető, ezért döntöttem a mélyinterjú mellett, mert számítottam rá, hogy különböző interjúalanyaim más és más irányba fognak elindulni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CSR, fenntarthatóság, kis- és középvállalatok, nagyvállalatok, reklámügynökség, vállalati társadalmi felelősségvállalás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 21. 15:27 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 15:53 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/35518 |
Actions (login required)
Tétel nézet |