A szemüvegpiac marketing szemléletű bemutatása

Perényi Miklós Péter (2021) A szemüvegpiac marketing szemléletű bemutatása. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Perényi-Miklós-2020-Szakdolgozat.pdf] PDF
Perényi-Miklós-2020-Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Kutatási kérdésem a következő: napjainkban milyen tényezők befolyásolják a fogyasztót szemüveg vásárlás során és ezek hogyan hatnak egymásra? A vizsgált tényezők között szerepelnek például: korosztály, földrajzi elhelyezkedés, anyagi háttér és a vállalatok marketing stratégiája. Ezt itthoni viszonylatban egy saját primer kutatás segítségével vizsgálom. Kutatási célom, hogy olyan információkat gyűjtsek, amelyek révén minél részletesebben meg tudom ismerni a fogyasztók szemüveg vásárlási szokásait. Ezen felül betekintést szeretnék nyerni abba, hogy mennyire ismerik itthon a márkás szemüvegkereteket, továbbá mennyit hajlandók kifizetni egy adott szemüvegért. A tanulmány alapját egy online kitölthető kérdőív adja, melyből kvalitatív és kvantitatív információkat nyertem ki. Szakdolgozatom ezen témájának választása mögötti fő motivációm, hogy jelenleg is ezen a területen dolgozom.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Granát Marcell
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Totth Gedeon
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ármarketing, direkt marketing, e-marketing - elektronikus marketing, értékesítés, fogyasztás, marketing, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 21. 15:26
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 15:56

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet