Charity marketing a Samsung SDI vállalat példáján keresztül

Park Cholong (2021) Charity marketing a Samsung SDI vállalat példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat_charity_Park Cholong.pdf] PDF
szakdolgozat_charity_Park Cholong.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. November 15..

Download (643kB)
[thumbnail of Nyilatkozat a szakdolgozat státuszról (nyilvános, bizalmas).pdf] PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszról (nyilvános, bizalmas).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (396kB)
[thumbnail of melyinterju-kerdesek_charity .pdf] PDF
melyinterju-kerdesek_charity .pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. November 15..

Download (74kB)

Absztrakt (kivonat)

Név: Park Cholong Szak: Kereskedelem-Marketing Szak Specializáció: Marketingkommunikáció Konzulens: Miskolczi Tibor    Absztrakt   Cím: Charity marketing a Samsung SDI vállalat példáján keresztül Kulcsszavak: CSR, charity marketing, társadalmi felelősségvállalás   Fontos, hogy alapvető lépéssé váljon a piaci szereplők részéről is a környezetvédelem működésük során. Egyre több termék születik, mely hozzájárul a bolygónk védelméhez, de még mindig sokszor ütközünk akadályokba vásárlásaink során. Hazánkban jelenleg inkább a nagyobb multivállalatok tehetik meg, hogy beépítsék működésükbe a CSR tevékenységet, hiszen nagyobb pénzügyi forrás áll rendelkezésünkre, hogy azt megfelelő szinten kommunikálják a célközönségüknek. Szakdolgozatom nem csak a környezetvédelmet veszi górcső alá, hiszen a CSR tevékenység ennél sokkal átfogóbb és számos terület kapcsolható még hozzá. A szakirodalom áttekintése tehát a CSR (Corporare Social Responsibility) legfontosabb fogalmait, elméletét ismerteti. Kitérve arra, hogy a társadalmi felelősségvállalás hogyan jelenik meg a vállalatok marketing folyamataiban, hogyan befolyásolja azt, és milyen eszközök állnak rendelkezésre annak kommunikálására. Saját kutatásom célja a hazai fogyasztók attitűdjének vizsgálata, hogy mit gondolnak a vállalatok társadalmi felelősségvállalásáról, és hogyan befolyásolja az vásárlási magatartásukat.   Legfontosabb források: Kotler, Philip – Lee, Nancy (2007): Vállalatok társadalmi felelősségvállalása. Jót tenni – egy ügyért és a vállalatért. HVG Kiadó Zrt., Budapest, 37.o. Lukács, Rita (2015): A vállalati társadalmi felelősségvállalás kommunikációjának elvei és eszközrendszere a marketingben.  XLVI. ÉVF. 2015. 9-10. SZÁM / ISSN 0133-0179, 9.o. Smith, Craig (2003): Corporate Social Responsibility: Not Whether, But How. California Management Review, California, 1-2.o.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Lee Juan
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Miskolczi Tibor András
Belső
Oktató; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CSR, fogyasztói magatartás, környezetvédelem, marketingtevékenység, társadalmi felelősségvállalás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 21. 15:24
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 15:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet