Park Cholong (2021) Charity marketing a Samsung SDI vállalat példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
szakdolgozat_charity_Park Cholong.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. November 15.. Download (643kB) |
|
PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszról (nyilvános, bizalmas).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (396kB) |
|
PDF
melyinterju-kerdesek_charity .pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. November 15.. Download (74kB) |
Absztrakt (kivonat)
Név: Park Cholong Szak: Kereskedelem-Marketing Szak Specializáció: Marketingkommunikáció Konzulens: Miskolczi Tibor Absztrakt Cím: Charity marketing a Samsung SDI vállalat példáján keresztül Kulcsszavak: CSR, charity marketing, társadalmi felelősségvállalás Fontos, hogy alapvető lépéssé váljon a piaci szereplők részéről is a környezetvédelem működésük során. Egyre több termék születik, mely hozzájárul a bolygónk védelméhez, de még mindig sokszor ütközünk akadályokba vásárlásaink során. Hazánkban jelenleg inkább a nagyobb multivállalatok tehetik meg, hogy beépítsék működésükbe a CSR tevékenységet, hiszen nagyobb pénzügyi forrás áll rendelkezésünkre, hogy azt megfelelő szinten kommunikálják a célközönségüknek. Szakdolgozatom nem csak a környezetvédelmet veszi górcső alá, hiszen a CSR tevékenység ennél sokkal átfogóbb és számos terület kapcsolható még hozzá. A szakirodalom áttekintése tehát a CSR (Corporare Social Responsibility) legfontosabb fogalmait, elméletét ismerteti. Kitérve arra, hogy a társadalmi felelősségvállalás hogyan jelenik meg a vállalatok marketing folyamataiban, hogyan befolyásolja azt, és milyen eszközök állnak rendelkezésre annak kommunikálására. Saját kutatásom célja a hazai fogyasztók attitűdjének vizsgálata, hogy mit gondolnak a vállalatok társadalmi felelősségvállalásáról, és hogyan befolyásolja az vásárlási magatartásukat. Legfontosabb források: Kotler, Philip – Lee, Nancy (2007): Vállalatok társadalmi felelősségvállalása. Jót tenni – egy ügyért és a vállalatért. HVG Kiadó Zrt., Budapest, 37.o. Lukács, Rita (2015): A vállalati társadalmi felelősségvállalás kommunikációjának elvei és eszközrendszere a marketingben. XLVI. ÉVF. 2015. 9-10. SZÁM / ISSN 0133-0179, 9.o. Smith, Craig (2003): Corporate Social Responsibility: Not Whether, But How. California Management Review, California, 1-2.o.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CSR, fogyasztói magatartás, környezetvédelem, marketingtevékenység, társadalmi felelősségvállalás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 21. 15:24 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 15:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |