Öztürk Furkan (2021) Rendezvények online jelenléte. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Öztürk Furkan - Rendezvények online jelenléte.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom küldetése tehát nem más, mint hogy a szakirodalom megismerését követően, saját példákon keresztül szemléltetve, bemutassam, hogy épül fel egy rendezvény online jelenléte A-tól Z-ig. Kutatásommal az online marketing területéből kiemelem a közösségi média marketing adta lehetőségeit és bemutatom azokat, majd elkészítem a rendezvényszervezés SWOT-elemzését. Ezen felül kérdőíves felmérés során vizsgálom, hogyan viszonyulnak a látogatók az események online hirdetéseire és mik az elvárásaik a rendezvények online jelenléte felé.Szakdolgozatom első harmadában be fogom mutatni az internet szerepét, hatását a marketingben, ezt követően, hogy pontosan mi tartozik az online marketing alá, és Bemutatom, hogyan épül fel egy marketingstratégia az Instagrammon és Facebookon a saját vállalkozásomon keresztül. A második harmadban a rendezvénypiacról fogok írni, a típusaitól kezdve egészen a pandémia hatásáig. A dolgozat végéhez érve pedig egy induló cég lehetséges működési környezetét fogom bemutatni, a SWOT-elemzéssel és legutolsó sorban pedig a kérdőív kiértékelésére kerül sor.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális marketing, közösségi média, online marketing, rendezvények, rendezvényszervezés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 21. 15:10 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 15:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |