Rendezvények online jelenléte

Öztürk Furkan (2021) Rendezvények online jelenléte. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Öztürk Furkan - Rendezvények online jelenléte.pdf] PDF
Öztürk Furkan - Rendezvények online jelenléte.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom küldetése tehát nem más, mint hogy a szakirodalom megismerését követően, saját példákon keresztül szemléltetve, bemutassam, hogy épül fel egy rendezvény online jelenléte A-tól Z-ig. Kutatásommal az online marketing területéből kiemelem a közösségi média marketing adta lehetőségeit és bemutatom azokat, majd elkészítem a rendezvényszervezés SWOT-elemzését. Ezen felül kérdőíves felmérés során vizsgálom, hogyan viszonyulnak a látogatók az események online hirdetéseire és mik az elvárásaik a rendezvények online jelenléte felé.Szakdolgozatom első harmadában be fogom mutatni az internet szerepét, hatását a marketingben, ezt követően, hogy pontosan mi tartozik az online marketing alá, és Bemutatom, hogyan épül fel egy marketingstratégia az Instagrammon és Facebookon a saját vállalkozásomon keresztül. A második harmadban a rendezvénypiacról fogok írni, a típusaitól kezdve egészen a pandémia hatásáig. A dolgozat végéhez érve pedig egy induló cég lehetséges működési környezetét fogom bemutatni, a SWOT-elemzéssel és legutolsó sorban pedig a kérdőív kiértékelésére kerül sor.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális marketing, közösségi média, online marketing, rendezvények, rendezvényszervezés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 21. 15:10
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 15:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet