Nyúzó Dávid (2021) Online Marketing bevezetése egy virágkereskedelemmel foglalkozó kisvállalkozás számára, az online megjelenést nehezítő tényezők feltárása. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat - Nyúzó Dávid2.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az alábbi dolgozat célja, hogy ismertesse az online marketing stratégia kialakításának elmeit, segítséget nyújtson az online marketing bevezetésére olyan virágüzletek számára, amelyek szervezeti felépítéséből adódóan ( családi vállalkozások), korábban nem foglalkoztak a témával. A dolgozat során ismertetem, mely okokra vezethető vissza az online marketing elhanyagolása az említett üzletek esetében. Bemutatásra kerülnek az online marketing alkalmazható eszközei. A kutatás módszertana strukturált interjú a virágüzletek online marketingről szóló vélekedésének megismerése céljából. Továbbá a dolgozat szekunder kutatást is tartalmaz, melynek célja a vásárlók virágvásárlási szokásainak megismerése, valamint a kapott eredmények milyen összefüggésben állhatnak a kisvállalkozásként funkcionáló virágüzletek online térben történő elmaradottságával.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | alalpfogalmak, családi vállalkozás, internetmarketing, kis- és középvállalkozás - KKV, marketingstratégiák, online marketing, világkereskedelem |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 21. 15:07 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 15:56 |
Actions (login required)
Tétel nézet |