Online Marketing bevezetése egy virágkereskedelemmel foglalkozó kisvállalkozás számára, az online megjelenést nehezítő tényezők feltárása

Nyúzó Dávid (2021) Online Marketing bevezetése egy virágkereskedelemmel foglalkozó kisvállalkozás számára, az online megjelenést nehezítő tényezők feltárása. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat - Nyúzó Dávid2.pdf] PDF
Szakdolgozat - Nyúzó Dávid2.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Az alábbi dolgozat célja, hogy ismertesse az online marketing stratégia kialakításának elmeit, segítséget nyújtson az online marketing bevezetésére olyan virágüzletek számára, amelyek szervezeti felépítéséből adódóan ( családi vállalkozások), korábban nem foglalkoztak a témával. A dolgozat során ismertetem, mely okokra vezethető vissza az online marketing elhanyagolása az említett üzletek esetében. Bemutatásra kerülnek az online marketing alkalmazható eszközei.  A kutatás módszertana strukturált interjú a virágüzletek online marketingről szóló vélekedésének megismerése céljából. Továbbá a dolgozat szekunder kutatást is tartalmaz, melynek célja a vásárlók virágvásárlási szokásainak megismerése, valamint a kapott eredmények milyen összefüggésben állhatnak a kisvállalkozásként funkcionáló virágüzletek online térben történő elmaradottságával.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: alalpfogalmak, családi vállalkozás, internetmarketing, kis- és középvállalkozás - KKV, marketingstratégiák, online marketing, világkereskedelem
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 21. 15:07
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 15:56

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet