Nyul Andrea (2021) Az egyetlen márka, ami szárnyakat ad - A Red Bull marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.
PDF
szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban középpontjában a Red Bull marketingstratégiája és az annak kialakításához használt egyedi marketing mix áll. Kutatásomban a fogyasztók véleményét, fogyasztási szokásait és a vállalatról alkotott képüket vizsgálom. Összességében a célom, hogy rámutassak a márkaértékre és megmutassam mitől is egyedülálló a vállalat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kapcsolatok Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketingkommunikáció, marketingkutatás, marketingtevékenység, márka, márkahűség, Red Bull |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 21. 15:02 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 15:56 |
Actions (login required)
Tétel nézet |