Láng Daniella (2015) Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest Korona szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest Korona szállodában.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest Korona szállodában
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Szolgáltatásmarketing, Elégedett vendég, Panaszszituáció menedzsment, Mercure Budapest Korona |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Jún. 02. 07:27 |
Utolsó módosítás: | 2015. Szep. 15. 13:52 |
Actions (login required)
Tétel nézet |