Marketingkommunikációs eszközök alkalmazása a hazai zenei előadók népszerűségének fenntartása érdekében

Szabó Panna Zita (2014) Marketingkommunikációs eszközök alkalmazása a hazai zenei előadók népszerűségének fenntartása érdekében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Szabó Panna Zita.pdf] PDF
Szakdolgozat_Szabó Panna Zita.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingkommunikáció, Zeneipar, Gold Record Music Kft.
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2015. Már. 05. 12:12
Utolsó módosítás: 2015. Nov. 17. 15:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet