A panaszszituációk kezelése a forrástól a megoldásig a Festett Kakas étteremben

szrogh anett (2015) A panaszszituációk kezelése a forrástól a megoldásig a Festett Kakas étteremben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Projektmunka Szrogh Anett 2015 Vendéglátás (2).pdf] PDF
Projektmunka Szrogh Anett 2015 Vendéglátás (2).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus -Vendéglátás-FOSZK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Panaszkezelés, Panaszmegelőzés
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2015. Jún. 18. 10:07
Utolsó módosítás: 2015. Szep. 15. 10:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet