Nagy Fruzsina (2021) A Plázs Siófok marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Nagy Fruzsina Diplomadolgozat_A Plázs Siófok marketingstratégiája.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 31.. Download (2MB) |
|
PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról_Nagy Fruzsina.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (879kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban bemutatásra kerül a Plázs Siófok jelenlegi marketingstratégiája, melynek eredményességét vizsgálom kutatásom során, valamint az eredmények alapján javaslatokat fogalmazok meg a jövőbeli változtatásokra.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Balaton, marketing terv, Plázs, rendezvényszervezés, Siófok, vállalkozás marketingstratégiája |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 21. 12:33 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 13:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |