Az Aptiv Connection System Hungary Kft. marketingkommunikációs eszközeinek alkalmazása munkaerő toborzás területén

Nagy Eszter (2021) Az Aptiv Connection System Hungary Kft. marketingkommunikációs eszközeinek alkalmazása munkaerő toborzás területén. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Az Aptiv Connection System Hungary Kft marketingkommunikációs eszközeinek alkalmazása munkaerő toborzás területén.pdf] PDF
Az Aptiv Connection System Hungary Kft marketingkommunikációs eszközeinek alkalmazása munkaerő toborzás területén.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 04..

Download (1MB)
[thumbnail of Nagy Eszter Státusz.pdf] PDF
Nagy Eszter Státusz.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (211kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban szeretném ismertetni az Aptiv Connection System Hungary Kft. toborzáshoz használt marketingkommunikációs eszközeit. Két éve dolgozom a vállalatnál gyakornokként. Nem akkor hallottam először a cégről, amikor gyakornoki pozícióra jelentkeztem. Számtalanszor előfordult, hogy buszokon, bevásárlóközpontokban, rádiókban, vagy akár ismerőseim által találtam magam szemben az Aptiv nevével. Számomra elképesztő hogyan nőtte ki magát Tatabánya ipariparkjának egyik legismertebb vállalatává, ezért döntöttem úgy, hogy szakdolgozatomban ezen kérdéskör végére járok. Szakdolgozatomban bemutatom az emberi erőforrások jelentőségét, a munkaerő-toborzáshoz használt eszközöket, valamint röviden ismertetem a munkaerő-kiválasztás folyamatát. Az Aptiv Connection System Hungary Kft. bemutatásával az olvasó pontos képet kap a vállalat általános adatairól, termékeiről, legfőbb mérföldköveiről, missziójáról. Ezután háromfajta elemzési technikával mutatom be a vállalatot. Versenyhelyzet elemzést, külső környezeti elemzést, és belső erőforrás elemzést készítek. A későbbiekben ismertetem az olvasóval az Aptiv által használt toborzási eszközöket, ezek hatékonyságát.  Hipotéziseim a dolgozat vezérfonalát alkotják, ezen állítások bebizonyítása vagy cáfolása a dolgozatom fő célja.Első hipotézisem: „a 18 és 25 év közötti dolgozók nagyrészt online hirdetési felületek alapján találtak rá az álláslehetőségre az Aptivnál.”Második hipotézisem: „A 36 és 55 év közötti dolgozók nagyobb arányban ajánlották már ismerősüket állásra, mint a 18 és 35 év közötti dolgozók.”Harmadik hipotézisem: „Az órabér a legfontosabb ösztönzőerő a juttatások közül az Aptiv Connection System Hungary Kft. dolgozóinál.”Negyedik hipotézisem: „A személyes kapcsolatok, szájhagyomány útján történő toborzás a leggyakoribb az operátor munkakörben dolgozóknál.”Primer kutatásom során egy kvantitatív technikát, az online kérdőíves megkérdezést választottam. Először feltárom kérdőívem főbb adatait és a célcsoportot. Ezután kérdésekre lebontva kielemzem kérdőívemet, végül pedig az eredmények alapján a hipotézisek kiértékelésével folytatom.Az eredmények alapján elmondható, hogy az első két hipotézis hamisnak, az utolsó kettő pedig igaznak bizonyult.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Miskolczi Tibor András
Belső
Oktató; Marketing Tanszék; KKK
Molnár Eszter
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: autóipar, emberi erőforrás - munkaerő, marketingkommunikáció, munkaerő kiválasztás, munkaerő toborzás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 21. 11:29
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 21. 11:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet